Klacht: zomaar geld afgeschreven

op 13 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

In augustus is er een groot bedrag van mijn rekening afgeschreven door Adyen. Ik ken Adyen niet, en weet zeker dat ik niemand een machtiging heb gegeven voor zo’n enorm bedrag. Ik wil mijn geld terug, maar Adyen is onbereikbaar.

Als ik mijn geld terug heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 september 2016 om 16:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb de betaling waar u aan refereert gevonden. Ik heb een e-mail gestuurd aan aafkeromeijn@hotmail.com met meer informatie over de betaling en de manier waarop u contact kunt opnemen met de merchant.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door bladergroen