Klacht: zomaar afschrijving bedrag

op 15 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 12 mei jl. was er een bedrag van € 33,50 afgeschreven van onze rekening door vakantieveilingen Adyen.
tgv: NL37ABNA0418790701
Hoe kan dat? Dit bedrag hebben we vandaag 19 mei terug laten boeken. Graag met spoed een reactie

Als we reactie hebben gehad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen en excuses voor de late reactie.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com