Klacht: Zolen van schoenen (merk “MARC”) helemaal vergaan!

op 02 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 1 juli 2013 heb ik rode en roze lak ballerina’s besteld. Omdat ik mijn baan ben kwijtgeraakt (waar ik de schoentjes eigenlijk voor had gekocht) zijn ze al die tijd in de kast blijven staan. Nu wilde ik ze toch gaan dragen en wat blijkt. De kwaliteit is echt heel slecht. Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Eerst had ik de rode aan. Na 3 keer aan te hebben gehad, ging aan de bovenzijde, de hele rand stuk, met als gevolg scherpe randen. Waardoor het onmogelijk is om ze nog langer te dragen. Nu had ik voor het eerst de roze aan en ik dacht wat blijft er toch onder mijn schoenen plakken. Toen ik onder de schoenen keek, waren de zolen gewoon een soort kauwgum. De zolen zijn helemaal vergaan. Er zijn stukken uit en de hele zool is zacht. Ik heb er in totaal € 77,90 voor betaald, volgens mijn bankafschrift en dit vind ik toch echt niet kunnen. Ik heb ook een print screen met daarop de schoentjes. De rode kosten € 35,00 en de roze € 37,00. De schoentjes zijn van het merk “MARC”. De schoenen zijn van leer. Wat kan ik hiermee doen?

De schoenen retour laten sturen en dat ze na controle op dragen, vergoed worden. Dan kunnen ze zien dat ik ze echt nog nooit eerder gedragen heb. Dus dat de roze schoenen (de zolen) zijn vergaan, alleen door in de kast te hebben gestaan en nog nooit eerder gedragen te hebben. Het lijkt me ook erg leerzaam voor de fabrikant!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Terschegget