Klacht: zogenaamde storing of allemaal bezeikte boel

op 01 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben overgestapt naar simpel samen met mijn vrouwtje en zouden v.a 26-06-2012 gewwon verder kunnen bellen. dus wij doen het nieuwe kaartje erin en wat denk je kunnen alle bij niet meer bellen of gebeld worden en aangezien we geen vaste telefoon hebben kon ik simpel ook niet bereiken.
het is nu 4 dagen dat ik niet kan bellen of gebeld worden ik vindt het schandalig dat zij niets van hun laat horen ik heb ze tenslotte ook een paar mailtjes gestuurd en tot heden nog geen reactie van hun zijde.was ik maar gewoon bij simyo gebleven

Gewenste Oplossing:

ik wil ze 1 kans geven.
ik wil gewoon gebeld en gebeld worden en wel zo vlug mogelijk.
lukt het niet voor maandag 02-07-2012 wil ik gewoon mijn geld terug en dan ga ik wel terug naar simyo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Waldheinie1970