Klacht: zogenaamde storing of allemaal bezeikte boel

op 01 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben overgestapt naar simpel samen met mijn vrouwtje en zouden v.a 26-06-2012 gewwon verder kunnen bellen. dus wij doen het nieuwe kaartje erin en wat denk je kunnen alle bij niet meer bellen of gebeld worden en aangezien we geen vaste telefoon hebben kon ik simpel ook niet bereiken.
het is nu 4 dagen dat ik niet kan bellen of gebeld worden ik vindt het schandalig dat zij niets van hun laat horen ik heb ze tenslotte ook een paar mailtjes gestuurd en tot heden nog geen reactie van hun zijde.was ik maar gewoon bij simyo gebleven

ik wil ze 1 kans geven.
ik wil gewoon gebeld en gebeld worden en wel zo vlug mogelijk.
lukt het niet voor maandag 02-07-2012 wil ik gewoon mijn geld terug en dan ga ik wel terug naar simyo

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:26 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Waldheinie1970