Klacht: zogenaamde oplossing!!!

op 09 juli 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Denkende dat mijn klacht is opgelost gaat de Oxxio terreur gewoon door. Michäel, wellicht doe jij je best wel maar de rest v.d. afdelingen zijn Oost-Indisch doof! Na al die afloop komt de volgende mail weer binnen vanmorgen. Leuk begin v.d. week. Denkende dat alles gecanceled zou zijn, gaan ze doodleuk verder met het incasseren van 0.01€ct om bankgegevens op te vragen –> zonder toestemming!!! Aanvankelijk had ik al geen toestemming gegeven maar dit gewoon doorgaat is het toppunt. Bovendien meld deze afdeling niet op de hoogte te zijn van het “opzeggen”van deze “niet bestaande”overstap. Zij (deze afdeling)deelt mij doodleuk mee dat ze energie gaan leveren….. Jongens intern gaat het fantastisch bij jullie DUS NIET!!! Ik ben dus totaal niet blij met de afhandeling van deze klacht sterker de nachtmerrie gaat maar door. Ik heb wel iets beters te doen. Doe het nou eens en voor altijd correct…..!A.M. van Lieshout

Ik wens in geen enkele vorm dan ook, maar iets van OXXIO horen. Behalve dat die centen zijn teruggeboekt!!! Hier is totaal geen toestemming voor gegeven (al bij voorbaat niet!)en dit moet per direct stoppen.Ik ga info opvragen of het mogelijk is hier aangifte op te doen. Gelukkig heb ik een hele goede advocaat die met verbijstering dit verhaal volgt.....(gevolg is ook dat er weer klachten op klachtenkompas en klacht.nl komen!!!) Als ik jullie was zou ik dikke verontschuldigingen aanbieden en mij ogenblikkelijk terugtrekken A.M. van Lieshout

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 09 juli 2012 om 12:50 geantwoord

Zojuist wederom de klant gesproken.

Uitgelegd dat de aanmelding in een stadium was dat er poststukken en e-mailberichten werden verstuurd. Deze kan de klant als niet verzonden beschouwen. Oxxio zal de klant geen energie en gas in rekening brengen. De klant kan de in rekening gebrachte € 0,01 terug laten boeken (storneren) door haar bank.

Michaël
Oxxio Nederland bv