Klacht: Zogenaamd geen contant geld om schoenen in de winkel te retouren

op 11 juli 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Gympen besteld bij footlocker voor 70 euro. Speciaal naar de winkel gereden omdat er in de buurt geen footlocker is. Krijg ik te horen dat ze se schoenen niet terug kunnen nemen omdat ze een bepaald bedrag in de la moeten houden. (Lijkt mij dat er meer dan 70 euro in de la zit) ik kon de schoenen wel bij hen achterlaten voor retourzending en het geld dan op de rekening terug gestort krijgen maar hiervan krijg ik dan geen bewijs. Dus voor het zelfde geld verdwijnen de schoenen ergens en heb ik ze zogenaamd nooit terug gestuurd… vervolgens de klantenservice gebeld en deze zeg: ‘ja als ik had geweten dat u vandaag naar de winkel zou gaan had ik u geadviseerd even te bellen om te vragen of ze wel geld hebben’.
In de voorwaarden staat dat de schoenen in de winkel retour kunnen worden gegeven en er staat nergens dat bij geen geld in de la ze de schoenen niet terug kunnen nemen. Halve tank voor niks weggereden…

Bij in ieder geval een welgemeende excuses voor de waardeloze service en/of een tegemoetkoming voor de onkosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruiker1995