Klacht: zoekgeraakte zending wordt minimaal vergoed

op 03 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPS heeft een hele zending met spullen zoekgeraakt waartussen mijn te ontvangen pakketje zat. Na lang en veelvuldig heen en weer gemail en lang wachten (6 weken) zijn ze tot de conclusie gekomen mij te kunnen vergoeden op basis van gewicht. Gelukkig waren het zware jeu de boule ballen zodat ik nog 1/3 van de aankoopprijs terug kreeg maar normaal kun je dus fluiten naar jouw geld terwijl ze toegeven dat zij een fout gemaakt hebben. En mijn aankoopbedrag bedroeg 30 euro, waarvan ik 14 euro vergoed kreeg, zo belangrijk vind UPS de klant, mij, dus.

Gewenste Oplossing:

Oprechte excuses en reden waarom het mis is gegaan en gehele vergoeding van de door mij geleden schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 05 december 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Alle zendingen hebben een Standaard dekking van 85 euro of de CMR waarde al naar gelang wat hoger is. Op het moment dat een pakket onverhoopt niet meer getraceerd kan worden in ons netwerk wordt een van beide bedragen uitgekeerd.

Vanzelfspreken heeft u de mogelijkheid om een extra dekking te nemen voor een hoger bedrag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 05 december 2017 om 10:33 geantwoord

Ik ga wel akkoord met de oplossing maar uw antwoord impliceert dat ik mijn volledige bedrag ad 28,50 terug zou krijgen (want dat is lager dan 85 euro). U vergoedde mij echter maar de kilogramprijs ad ca. 14 euro. Op basis van uw antwoord zou ik nog ca 14-15 euro van u tegoed hebben. Mvg Ben Schillemans

Reactie van de melder van de klacht beanloti

11 maanden geleden - Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen op mijn klacht en voorstel ...... Mvg Ben Schillemans

Alle klachten die gemeld zijn door beanloti