Klacht: Zoals velen de Slimme Meter

op 15 juli 2016 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Wij hadden netjes een brief gekregen voor het plaatsen van een slimme meter druk waren de monteurs bezig bij de buren laat ik zeggen de heren hadden het goed naar hun zin en hadden veel lol .Ineens werdt er een ziek Als je een andre klus hebt die je belangrijker vindt zeg het en neem je malle moer in de maling de tweede keer de hele dag gewacht ja daar was de monteur ging goed tot de monteur tot decoclussie kwam dat er eerst een fitter moest komen waarop ik zei dat wisten jullie toch alle meterkasten zijn gelijk jajajaja … gebeld wederom afspraak niet doorgegaan.waarop ik de medewerker heb verteld dat ik geen cent beter van de slimme meter dus ….ze de zaakjes eerst maar eens op orde moeten hebben !!

Fitter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan gelijk de slimme meter maar voorlopig al 2 dagen kwijt aan de Stedindus geen haast alhoewel de boel verouderd is

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Stedin

1 jaar geleden - Geachte heer, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor onze late reactie, helaas hadden wij uw bericht niet gezien. Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er na enkele afspraken nog geen nieuwe meter is geplaatst. Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u voor thuis blijft en de werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden. U heeft hier eerder contact over gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit gesprek is de huidige opdracht voor het wisselen van uw gas- en elektriciteitsmeters tijdelijk “On Hold” gezet. Deze zal op uw verzoek dan ook niet binnen afzienbare tijd worden uitgevoerd. Wanneer er wel een afspraak gemaakt wordt, is de informatie met betrekking tot uw aansluiting bekend bij de planning en zal er een gespecialiseerd monteur uw adres bezoeken. De leidingen zullen dan ‘’gefit” worden en uw meter verwisseld. Met vriendelijke groeten, Nicole Stedin Klachtenmanagement

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:54 geantwoord

Geachte heer,

Sinds ons laatste bericht hebben wij geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraag is opgelost en wij zullen deze sluiten. Mochten wij u op een andere manier toch nog verder kunnen helpen, dan horen wij dit graag!

Met vriendelijke groeten,

Nicole