Klacht: Zo kan ik het ook!

op 07 april 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Een maand geleden een serieuze klacht ingediend over misleidende voorlichting. Ik kreeg vrij snel via deze site de melding dat de klacht is opgelost omdat deze is doorgezet naar de klantenservice. Tot op heden niets meer vernomen! Zo kan ik het ook! Melden dat iets is opgelost en dan aan de rechterkant van je bureau schuiven!

Wanneer Vattenfall klachten serieus neemt en niet meer liegt. En dat tevens een klachtenforum zoals deze, klachten serieus neemt, zoals ze pretenderen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

7 maanden geleden - Geachte Ursula Willemse, we lezen uw klacht op deze website. We gaan ervoor zorgen dat de welkomstkorting wordt uitbetaald. We komen daar uiterlijke volgende week op terug.Groet, Joeri

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 07 april 2020 om 15:22 geantwoord

Geachte Ursula, we betalen op 15 april €250.00 uit.

Groet, Joeri

31 6 14 50 99 74

Adres
Jan van Galenstraat 11
5688 BS OIRSCHOT

Alle klachten die gemeld zijn door Ursulawillemse