Klacht: zo ga je niet men mensen/patienten om!!

op 01 september 2016 over UMCG in de categorie Zorginstellingen

Groningen 1-09-16

Geachte professor de Jong,

Sinds 14 augustus ben ik opgenomen in het UMCG voor obstructie in de urinewegen. Vorige

week vrijdag werd duidelijk dat de passage werd gehinderd door een knik in een van de urine

leiders. Er is een nefrostomie geplaatst om de nier te ontlasten, die snel in functie was achteruitgegaan.

Met werd beloofd met spoed hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.

Hier zou donderdag ( vandaag ) een plan van aanpak gepresenteerd worden. Alle onderzoeken

die nodig waren om tot een goed plan te komen werden met voorrang uitgevoerd.

Vandaag kreeg ik de mededeling dat er geen bespreking was geweest vanwege dat in de derde

woensdag van de maand geen besprekingen plaatsvinden.

Vol ongeloof heb ik deze bizarre mededeling aangehoord en kan U zeggen dat ik absoluut niet

akkoord kan gaan met deze gang van zaken. Zit vol met spanning of er een reddingsplan

voorhanden is of niet, wordt ik overgelaten aan enorme onzekerheid waar ik niet mee kan leven.

Dit is de reden dat ik mij tot U went om hoe dan ook een oplossing te zoeken voor deze

inmiddels voor mij een nachtmerrie.

Verblijf momenteel op de afdeling D 4 kamer 71.

In vertrouwen dat U zult reageren,

Rob Flink

22-05-1951

Kerkstraat 19

Goor mobile 06-53339124

Als er voor het weekend een oplossing plaats vind. Daarnaast zal deze klacht over deze werkelijke absurde communicatie alsnog ingediend worden. Zo ga je niet met mensen om, ongehoord, onbespreekbaar!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UMCG

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UMCG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flink