Klacht: Nieuwe bewijs

op 02 juni 2021 over UMCG in de categorie Zorginstellingen

Dag Klacht.nl ik heb een hele dringende klacht.
In 2017 kreeg ik een ernstige ziek kind waardoor een maatschappelijk werkster mij ernstig lastigviel.
Al vanaf het begin was het duidelijk dat mijn zoontje naar Utrecht ging, waar meer mogelijkheden waren rondom zijn ziekte. We werden vrijwel direct getest door het UMCG omdat ik ook een ziekenhuis kind was. Terwijl wij dus in bloedtesten zaten dook daar dus opeens een maatschappelijk werkster op, genaamd Sira Baars.

Sira kon niet vertellen hoe ze was aangenomen en als je dus afspraken via de mail met haar bezegelde, ging ze die op eigen houtje weer veranderen, achter je rug om met leugens naar personeel.

Ze heeft mijn kind uiteindelijk zonder mijn toestemming aangeraakt, en daar heb een klacht voor ingediend. Ze heeft altijd beweerd dat ze daar kwam wegens een afspraak.

Maar er is nieuwe bewijs! Mevrouw en ik hadden afgesproken in het nieuwe jaar en 20 december is ze dus toen ik er niet was, aan mijn kind gekomen!
Er was dus overduidelijk geen afspraak en Sira Baars heeft dit altijd wijsgemaakt aan onder andere de commissie!

Mag ik aub deze bewijzen desnoods opsturen?

Beiden mails van mij bevatten 20 december waarbij mevrouw Baars eerst nog zegt dat we in het nieuwe jaar iets afspraken en dezelfde middag heeft ze mijn moeder gebeld, nadat een zuster mij aansprak van de neonatologie, dat Sira Baars aan mijn kind was gekomen!

Ze wist ook dat ik er 20 december niet was, ik had namelijk naar de afdeling gebeld dat ik later kwam ipv met mijn verhuizing waarbij ik mijn oude huis moest laten keuren of het zo opgeleverd mocht worden.
Mevrouw Baars wist dat er dus helemaal niet was, en heeft zelfs in het dossier van me zoontje gezegd dat ik in een verhuizing zat.

Aub laat mij het bewijs opsturen, dit is van cruciaal belang!

Als er naar mij word geluisterd! Ik heb bewijzen dat het gelogen is door Sira baars en dat ze opeens boos werd toen ik haar aansprak dat ze aan me zoontje is komen terwijl dit niet mag!
Een ziekenhuis hoort toch veilig te zijn?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UMCG

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UMCG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Markus