Klacht: Slechte aftersales.

mehmetseme op 04 maart 2024 over Zitmaxx Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice
Zitmax Wonen

Betreft: Ernstige klacht over gebreken aan de bank en verlies van vertrouwen

Geacht Heer/Mevrouw,

Ik ben diep teleurgesteld en heb mijn vertrouwen in uw producten en diensten verloren vanwege de herhaalde problemen die we hebben ondervonden.

Bij de levering van de bank merkten we onmiddellijk een kras op, wat resulteerde in een frustrerend en langdurig proces van bijna een jaar voordat we eindelijk een vervangend exemplaar ontvingen. Dit alleen al was teleurstellend, maar nu, na slechts een korte periode van gebruik, beginnen de stiksels van de bank los te laten, wat een duidelijk gebrek aan kwaliteit aantoont.

Als klant van uw bedrijf zijn we zwaar teleurgesteld en voelen we ons in de steek gelaten door de gebrekkige kwaliteit en klantenservice. De investering die we hebben gedaan in uw producten heeft ons niet alleen financieel benadeeld, maar heeft ook ons vertrouwen in uw merk geschaad.

We verwachten meer dan alleen een tijdelijke oplossing voor dit probleem. We eisen een blijvende oplossing die onze investering recht doet en ons vertrouwen in uw bedrijf herstelt. We vragen ook om passende compensatie voor het ongemak, de frustratie en de tijd die we hebben moeten besteden aan het omgaan met deze kwestie.

We verzoeken dringend om uw volledige aandacht voor deze zaak en vragen om een spoedige en bevredigende oplossing. Het is van het grootste belang dat uw bedrijf actie onderneemt om onze zorgen serieus te nemen en ons vertrouwen in uw producten te herstellen.

We kijken uit naar uw reactie en hopen dat we samen een oplossing kunnen vinden die aan onze verwachtingen voldoet. En niet worden dood gegooid met voorwaarden waar jullie je achter schuilen.

Gewenste Oplossing:

Een oplossing voor onze bank, en een redelijke compensatie omdat we al een jaar verder zijn en nog steeds geen deugdelijk product hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zitmaxx Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zitmaxx Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zitmaxx Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zitmaxx Wonen

Heeft op 06 maart 2024 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mehmet Seme, bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent over onze service en aftersales. Je hebt een klacht bij ons ingedient en deze willen wij keurig bij jou op locatie herstellen. De klacht is dan ook relatief eenvoudig te herstellen door een servicemonteur aan huis . Helaas wil je hier niet aan meewerken en eis je een nieuwe bank en compensatie. Wij hebben je uitgelegd dat dit niet gebruikelijk is voor een dergelijk minimaal defect.
Het spijt ons dat wij je niet tevreden krijgen, echter volgen wij wel de afgesproken garantievoorwaarden. Verder geef je aan dat je al meer dan een jaar wacht, echter klopt dit niet want jouw bank is vorig jaar op 28-6 geleverd. Nogmaals willen wij benadrukken dat wij je zoals telefonisch aangegeven graag verder helpen en de klacht willen oplossen, echter dat wij helaas niet al je eisen kunnen inwilligen. Inmiddels hebben we je meerdere oplossingen aangeboden en vernemen wij graag je keuze.

mehmetseme

Heeft op 06 maart 2024 om 14:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het verhaal lijkt niet helemaal te kloppen, aangezien de bank al op 25-03-2023 is gekocht, wat betekent dat er al een jaar is verstreken. Ondanks de gestelde voorwaarden, zoals het maken van een keuze binnen twee weken, lijkt er vertraging op te treden wanneer er wordt gevraagd om sneller te handelen, met het excuus dat dit afhankelijk is van andere factoren. Wat betreft de opties die werden geboden, werd in eerste instantie alleen voorgesteld om een hersteller te sturen, wat naar schatting 4 tot 6 weken zou duren. Toen ik hiermee niet akkoord ging, werd plotseling voorgesteld om het contract te verbreken, wat zou betekenen dat ik de bank binnen 14 dagen zou moeten retourneren en dus ruim 12 weken zonder bank zou zitten. Het lijkt erop dat mijn situatie hierbij niet volledig in overweging is genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mehmetseme