Klacht: Zitkussens zakken heel snel in

op 22 juni 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een hoekbank micanto gekocht en na tien minuten zitten kunnen wij alle kussen opnieuw opkloppen. Ook na het opkloppen ziet de bank er ingezakt uit. We hebben nu 2x een servicemonteur op bezoek gehad en die vertelde dat hij wel een rapport wilde maken maar grote kans dat er niks mee gedaan zou worden. Hij vond het bankstel er ook niet goed uit zien na even zitten.

Pronto Leeuwarden doet er niks aan, je wordt van de verkoop- naar de serviceafdeling gestuurd en de serviceafdeling verwijst weer naar de verkoopafdeling. Het enige dat zij ons nu vertellen is: \”Tja, het zijn opklopkussens.\” Ons is nooit verteld dat het \’opklop\’kussens zijn, de verkoopster zei in de winkel juist dat het een een hele goede bank voor een goede prijs.

Wij blijven er achteraan gaan, maar we worden niet terug gebeld/gemaild, iets wat ze ons keer op keer beloven.

Probleem oplossen, Extra vulling of nieuwe vulling of bank omruilen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

8 maanden geleden - Beste Timo van Andel, We hebben vernomen dat Pronto Wonen Leeuwarden inmiddels contact met u heeft gehad. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Tiemm