Klacht: Zij maken de fout, wij zijn de dupe en er wordt niet gekeken naar een passende oplossing

op 07 juni 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Net de klantenservice gesproken. Er zou vandaag een bank bezorgd worden waar wij al 4 weken op wachten en je kunt je vast wel een voorstelling maken bij het uitkijken naar de levering…. Hoe blij je bent als iets eindelijk binnenkomt! Maar hier geen blije gezichten.

De bank is door een fout van jullie geannuleerd en wordt dus niet bezorgd vandaag. Nu snap ik goed dat er weleens wat fout kan gaan. Wat ik niet begrijp is dat er aan de telefoon wordt gezegd dat er niets is wat jullie kunnen doen. Jullie kunnen de order niet herstellen. Jullie kunnen ook geen nieuwe bestelling plaatsen en dus al helemaal niet met spoed. Jullie kunnen niets doen voor mij behalve mij vertellen dat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen via de website waar ik wederom weer 4 weken op wachten moet.

Ik baal hier enorm van en dan druk ik mij nog zacht uit. Er wordt niets voor mij gedaan, ik word afgewimpeld als 1 van de velen en kan gewoon weer achterin de rij aansluiten waarin ik ergens tijdens het gesprek nog wel hoor: “Ik snap dat dit vervelend is”. Als ik écht snap dat iets vervelend is voor mijn klant, dan geef ik mijn 100% en zorg ik ervoor dat het niet meer vervelend is.

Als er een spoed order wordt geplaatst door Leen Bakker zelf en wij zo snel mogelijk alsnog onze bank geleverd krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankavanzoest