Klacht: Ziggo wijst verantwoordelijkheid voor technisch functioneren van haar router af

ZwemVis op 12 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een stroomstoring functioneren de Windows-10 laptops prima de wifi verbinding, maar de Apple telefoons wordt geen internet toegang verschaft. E-mail wordt op de Apples niet langer ontvangen of verstuurd, Bij opvraging van een internet site wordt gemeld dat de server niet kan worden bereikt. Apps functioneren niet meer. De App Store is niet benaderbaar, waardoor updates en nieuwe apps niet kunnen worden geladen.
Dezelfde telefoons via een andere router functioneren prima.
Ziggo verwijst naar Apple en wil kosten in rekening brengen voor de reparatie van hun eigen apparatuur.

Gewenste Oplossing:

Als de Ziggo router weer met de Apple apparaten gaat communiceren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ZwemVis

7 jaren geleden - Ziggo heeft ons tot nu toe in de kou laten staan. Ze verwezen ons naar de iPhone store, omdat onze problemen zich op iPhones manifesteerden. Daar stonden we dus voor joker, want dat was het probleem niet. Het blijkt echter, dat de Ziggo router aan via Wifi koppelende apparaten een ip-adres toewees dat buiten het bereik van het eigen netwerk viel. Foute ip-adressen dus, uitgegeven door de Ziggo router. Wat een amateuristische scholieren bij de klantenservice van Ziggo, dat iets dergelijks niet wordt herkend. Een techneut met wel verstand van zaken heeft de Ziggo router weten te herstellen. Alle apparaten functioneren weer. No thanks to Ziggo.

Alle klachten die gemeld zijn door ZwemVis