Mijn Klacht:
Ik heb vanaf 2015 een tvinternet abbo bij ziggo en vanaf dag 1 problemen met de internetverbinding, de modem gaat telkens offline.
Er is meerdere malen een monteur aangestuurd die de bekabeling enz heeft nagelopen en er is een versterker geplaatst om het signaal te versterken maar zonder resultaat. Ik heb meerdere malen aangegeven dat de modem misschien het probleem is omdat ik ook een slecht wifi signaal heb in huis, maar deze is gecontroleerd door de monteur van ziggo, na meerdere malen klagen is de bekabeling van buiten af de de woning naar binnen nagelopen, en toen kwamen de monteurs met het verhaal dat er een 4g mast bij ons op de flat staat en dat daardoor de verbinding niet goed binnen komen. Ik werk vanuit huis en heb mijn laptop op de lan-kabel en ook dan wordt ik steeds offline gehaald door de modem.
Ik hab maar besloten om over te stappen naar een andere dienstverlener en heb mijn contract opgezegd bij ziggo en kreeg opeens afgelopen week een nieuwe modem opgestuurd, iets waar ik eigelijk al 3 jaar om vroeg maargoed, ik besloot de modem aan te sluiten en te activeren en tot mijn verbazing werkte alles goed!
Ik had maar weer voor de zoveelste keer de klantenservice gebeld om uitleggen dat alles dus wel werkt en het gsm mast verhaal dus een broodje-aap verhaal was, er werd mij een compensatie aangeboden van 500 euro voor de afgelopen jaren dat de internet niet werkte en ze gaven toe dat het vreemd was dat de modem niet eerder is vervangen.
Ik was tevreden en accepteerde het excuus totdat ik vandaag werd gebeld door een medewerker van de afdeling klachten, die mij vertelde dat ik bericht had achter naar aanleiding van een klacht en ik vertelde deze beste man dat de klacht is opgelost en dat er een compensatie is afgesproken, meneer kon hiervan niets terug vinden en vond een compensatie niet op zijn plaats en vertelde me op een onbeschofte manier dat ik niets kreeg en de afspraak die er eerder is gemaakt niets betekende omdat de beste manier allea te vertellen heeft binnen ziggo. Ik ben heel erg geschrokken op de toon en wijze hoe deze meneer met de klanten van ziggo omgaat. Ik heb dit gesprek opgenomen en meerdere malen besluisterd en telkens weer kan ik mijn oren niet geloven.
Ik sta op het punt om dit gesprek op social media te zetten zodat heel Nederland kan horen hoe Ziggo met zijn klanten omgaat!
Ik heb alle bewijsstukken van het aantal keren dat er een monteur is aangestuurd en de oude en nieuwe modem in bezit dus ik kan heel eenvoudig aantonen dat de modem het probleem is geweest de afgelopen jaren!
Gewenste Oplossing:
Als de eerder afgesproken compensatie wordt uitbetaald of verrekend ( 500 euro)
En dat de medewerker wordt aangepakt intern!
