Klacht: wegvallen,en wegblijven van signaal TV-Telefoon-en Computer

heerenco op 08 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bovenstaande gemeld,kreeg te horen dat pas na 8 werkdagen er een monteur kon komen,Dat is belachelijk.Al die tijd zonder telefoon,computer en tv.Een dergelijke service kan niet door de beugel,als er telaat wordt betaald,dan is er een dag later een E:Mail waar het geld blijft.Slechte ,tot zeer slechte service,en ik over weeg dan ook weer terug te gaan naar de KPN.

Gewenste Oplossing:

Uitermate ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door