Klacht: vreemde prijsverhoging

laura sm I ts op 26 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het nogal vreemd dat ik een verhoging krijg van 2,50 p mnd terwijl anderen minder krijgen. Ik heb een tientje vriendje abbonoment afgeslotenomdat het goedkoop was en een vast tarief was. Ennu krijg ik deze verhiging aan mijn broek, daar ben ik het nnatuurlijk niet mee eens,
het lijkt erop dat via deze weg het tientje vriendje abbonoment word gelijk getrokken met andere abonnementen dit is mijns inziens zeer onredelijk,
ik heb de mail met de verhoging al beantwoord maar ik krijg hier geen enkele reactie op.
dit vind ik uitermate teleurstellend. Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet
Laura Smits

Gewenste Oplossing:

Gewoon de normale verhoging die acceptabel is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door