Klacht: Verzaken bij overstappen

op 30 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb rond 19.45 gebeld met de klanten service voor mijn Schoonmoeder. Ze is medio september vorig jaar naar dit adres verhuist en vanuit Telfort overgestapt naar Ziggo. Ze is 79 en begrijpt dit soort zaken niet. Bij navraag werd door Ziggo destijds aangegeven dat de verhuizing van het abonnement door Ziggo geregeld zou worden. We komen nu tot de conclusie dat er maandelijks nog steeds een bedrag afgeschreven wordt van de rekening door Telfort. Na contact te hebben gehad met Telfort geven deze aan dat we hiervoor bij Ziggo moet zijn. Zo gezegd zo gedaan en heb ik dus met jullie gebeld. Een vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn gaf aan dat ze het heel vervelend vond maar dat ze even moest informeren omdat ze ook niet wist hoe hier mee om te gaan. Na ca 3 minuten kwam ze terug met de mededeling dat ze het allemaal geregeld had en dat het abonnement opgezegd is bij Telfort. Op mijn vraag hoe ik mijn geld terug kan krijgen zegt ze dat weet ik ook niet ik denk dat u dan het beste over 3 dagen met de administratie kan bellen misschien dat ik daar iets mee kan regelen. Ik geef aan dat dit niet het antwoord is waar ik iets mee kan aangezien er momenteel geld betaald is aan een andere partij en als het abonnement er niet meer is ik daar niet meer kan aankloppen. We hebben het over € 66.- per maand voor een bejaarde vrouw die het moet hebben van een AOW. Ik heb haar aangegeven dat ik graag iets meer duidelijkheid zou willen hebben. Ze geeft aan dat kan ik niet en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ik denk niet dat zij dat zelf deed maar dat dit gebeurden exact om 20.00 uur met het erop zetten van de nacht centrale of zo. Nu is mijn vraag hoe kunnen jullie mijn schoonmoeder helpen haar teveel betaalde geld aan Telfort terug te krijgen aangezien het om een aanzienlijk bedrag van ca € 660.- gaat. Ik hoop dat jullie actief contact met mij kunnen opnemen via mijn mobiele nummer 06-13969604 aangezien ik met dit probleem niet op de website terecht kan en ik telefonisch niemand kan bereiken. BVD Frank Schaminee

Als het teveel betaalde bedrag van €660 is terug betaald en de aanmaning van Telfort komt te vervallen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank19722020