Klacht: veel te lang moeten wachten bij oplossen storing internet-tv-telefoon

op 25 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Maandag 15 juni gebeld dat we geen internet-tv en telefoon hadden, wel netjes geholpen door een meneer die mij een link stuurde om fotos te maken van de aansluitingen.Dit gedaan hebbende dacht hij dat het aan de splitter lag en heeft hij een nieuwe opgestuurd,waar we 2 dagen op moesten wachten.Inmiddels is het al woensdag nieuwe splitter geplaatst nog geen resultaat,gelijk weer gebeld deze meneer stelde voor om de fabrieksinstellingen opnieuw op te starten dit ook gedaan weer geen resultaat,nu was ik er wel klaar mee en belde gelijk weer en nu werd ik te woord gestaan door een meneer die ook vond dat dit veels te lang duurde en ging gelijk een monteur regelen tot mijn grote verbazing zei hij dat deze monteur niet eerder kon komen dan maandag 22 juni dan zijn we al een WEEK verder zei ik maar het kon niet anders dus de afspraak vastgezet.maandag 22 juni is de monteur geweest en heeft alles doorgemeten en er bleek een breuk in de kabel te zitten,dit naar aanleiding van graafwerkzaamheden door derden,deze monteur heeft toen geregeld dat de kabel dinsdag 23 juni gemaakt werd,EINDELIJK na een week zonder internet-tv en telefoon.Ik denk dat ik van een groot bedrijf als Ziggo wel een iets betere en snelle service mag verwachten 1-2 dagen is vrij normaal dat je moet wachten maar een WEEK.Ik vind dit slecht van Ziggo wij betalen onze factuur ook op tiid dus dan verwacht ik dat jullie goede diensten verlenen maar nogmaals ook goede service.Als het goed is heeft de monteur hier ook een aantekening van gemaakt.We hebben dus ook voor een week betaald waar we geen gebruik konden maken van jullie diensten.De vraag is wat gaan jullie met deze klacht doen???Ons klantnummer is 13456749

Hopende op een positieve reactie,

toch nog met een vriendelijke groet,

Alex Zeeuwe namens mijn vader Tonnie Zeeuwe

De oplossing verwacht ik van Ziggo,jullie zijn in gebreke gebleven door een goede en snelle service te verlenen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht zeeuwke73@outlook.com

1 week geleden - Hoe Ziggo mijn klacht heeft behandeld is ronduit schandalig.Als groot bedrijf kun je in ieder geval je klanten nog netjes te woord staan,zelfs dit doen ze niet.En als het nou om een klacht ging wat niks voorstelde,maar wij hebben echt een week zonder tv-internet en telefoon gezeten,dit vind ik toch wel een goede reden om een reactie van Ziggo. Daarom wacht ik alsnog op een reactie van Ziggo,anders zijn er ook nog andere bedrijfen die ons als klant willen hebben en ons wel netjes te woord willen staan.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeeuwke73@outlook.com