Klacht: slechte klantenservice

rdwesterhout op 01 februari 2013 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zijn nu bijna twee jaar bezig met problemen met onze interactieve decoder. Eerst hadden wij het grijze model van Cisco. Deze werd steeds zo heet dat je er een eitje op kon bakken. Ook bleef de harde schijf constant draaien, ook als de decoder uit stond. Uiteindelijk na vele telefoontjes en een monteur hebben we een nieuwe gekregen. Deze werd ook heet. Toen is hier weer een monteur geweest en die heeft, terwijl hij hier was gebeld met Ziggo en er zou toen een nieuwe decoder geregeld worden. Ja een nieuw model een zwarte. Echter, wat kregen we binen, een grijze, oude, beschadigde decoder. Ik weer bellen en er zou een andere gestuurd worden….weer een oude, beschadigde decoder. Nummer vier dus al. Ik heb geen probleem met een gereviseerd model, maar wel met een beschadigde. Ik heb toen gebeld weer met de klantenservice. Daar werd ik voor dom uitgemaakt, ik moest maar een decoder bij de Mediamarkt gaan kopen en toen ik netjes vroeg om een leidinggevende werd de verbinding verbroken. Ik was natuurlijk in alle staten.

Mijn man heeft het toen maar over genomen en weer gebeld. Hij heeft meteen verteld dat we hier niet van gediend zijn en wilde een leidinggevende spreken. Dit keer lukte dat. Deze goede man heeft meteen geregeld dat wij een nieuwe zwarte decoder kregen en die week erna netjes gebeld om alles samen te installeren. Helaas, na verloop van tijd ging ook deze decoder problemen geven. Bij gebruik van tv gemist of het huren van een film, zit je na een half uur om de minuut 2 seconden naar een zwart scgerm te staren. Laat nou eind vorige week ook ons internet het begeven. Niets aan de hand, afgelopen maandag kwam er een monteur, sluit een nieuw modem aan en controleert de decoder. Moet een nieuwe komen zegt hij en dat wordt geregeld.Vandaag krijgen wij deze nieuwe decoder binnen en deze doet niets. Wat doe ik, ik bel de klantenservice. Je mag toch verwachten, dat als je al zo veel problemen hebt gehad dat je netjes behandeld wordt. Niets is minder waar. De decoder zou niet goed aangesloten zijn. Ik ben dan misschien wel een vrouw maar ik heb ook technisch inzicht durf ik wel te zeggen. Maar goed, ik ga braaf alle opties samen met deze medewerker proberen. Maar nee hoor, geen signaal. Ook niet zonder decoder. En dat kan wel kloppen want op advies van een andere ziggo adviseur hadden wij ook onze CI+module geinstalleerd. Dan heb je geen analoog signaal meer. Ik werd een beetje boos omdat ik niet serieus genomen werd. Je kunt toch niet beide aansluiten, werd er gezegd! Pfffff….. Mijn broek zakte af. Ik heb geen enkel moment uit kunnen praten, ik moest niet zo moeilijk doen er kwam gewoon geen signaal binnen. Uiteraard kreeg ik geen leidinggevende te spreken ik moest maar wachten op een monteur en ik sprak nu toch echt met iemand die technische kennis had….dus….

Ik heb gevraagd of de monteur ook meteen een andere decoder mee kon nemen, een Humax, want ik wil geen Cisco meer! Maar dat kan natuurlijk niet geregeld worden. Ik mocht niet boos worden en hij wilde het gesprek beeindigen. Ik kwam toen nog met een optie om de decoder in de slaapkamer aan te zetten. Als ik geen signaal heb dan kan die het ook niet doen, toch?! Maar op dat antwoord wilde hij al niet meer wachten. Toch heb ik die aangezet….en…..Hij doet het daar gewoon!!!!
Maar nee…… Dat heeft hij al niet eens meer gehoord!

Al met al heb ik nu de haperende decoder maar weer aangesloten anders heb ik geen signaal, geen tv terwijl ik op mijn vrije vrijdag avond toch echt voor de buis wil hangen op mijn bank en niet op bed.

Wanneer keren ze bij Ziggo nou eens om naar klanten te luisteren? Alle medewerkers die boven de telefonische storingsdienst staan, zijn netjes en lossen dingen op, maar verder…… Wordt ik als domme vrouw behandeld. Dan is het toch niet gek als mijn geduld op raakt?

Wie helpt mij aan een goede definitieve oplossing met een andere vergelijkbare/betere decoder zobder van het kastje naar de muur gestuurd te worden?

Ik wil graag binnen een hele korte tijd een goed werkende/nieuwe decoder van Humax. Deze heeft Ziggo gewoon op voorraad. Mijn ouders hebben deze toevallig vorige week ook geleverd gekregen. En niet het vorige model of die daarvoor maar het laatste model. Dat was mij eerder ook beloofd.

Daarbij wil ik echt hele grote en gemeende excuses voor de behandeling die wij al meerdere malen gehad hebben.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door