Klacht: sinds verhuizing 243 dagenlang offline en geen tv!

op 25 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds de verhuizing offline. 243 trof ik de ziggo monteur in de straat aan en vroeg hem voor welk nr bent u, voor 149, ik moet in de kast buiten zijn?
De dag van de verhuizing werkte er niets. enige zender SBS9 en ZIGGO sport!
Na verschilende keren contact te hebben gehad met ZIGGO medewerkers en toezeggingen dat ik terug zou worden gebeld, maar niet wordt gedaan! Klim ik zelf maar weer iedere keer in de telefoon waardoor een medewerker toegezegd had ik heb alles ververst en doorgezet en binnen 4u behoort het te werken, Dit was gisterenavond rond 19uur, NIks werkt dus!
waardoor ik vanmorgen om 8u een medewerker sprak en die zich heel voorspelbaar achter Corona verschuilde!
Dit heeft niets met Corona te maken dit zijn gewoon technische fouten binnen ZIGGO.
Ik heb net mijn contract weer verlengd met ZIGGO, ik ga uitzoeken of ik onder deze omstandigheden uit kan komen dat ik geen jaar weer vastzit aan ZIGGO en ik ga op zoek naar een andere provider.
Want ZIGGO schakelt totaal niet professioneel en steekt niet hand in eigen boezem en schuilt zich achter Corona. Ik heb een bruin vermoeden dat als er geen Corona was geweest ZIGGO de overgang ook niet smetteloos verlopen zou zijn! Omdat de afdelingen van ZIGGO niet goed communiceren. Zo heb ik dat ervaren na telefonische contacten!
Mijn vrouw werkt bij de Shell en moet thuis werken. Dat gaat dus niet want er is geen WI-FI!
Hartelijk dank ZIGGO voor deze strakke afhandeling met onze verhuizing!
Daar boven op komt er nu pas Vrijdag 273 een monteur!!!!! Hoe moet ik dan werken en mijn vrouw haar werk doen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vermoed dat de monteur mijn zijn wenkbrauwen zal fronsen want het zit niet in de bekabeling binnenshuis en ook niet buitenshuis anders had ik uberhaupt geen signaal gehad! Dus de beste man of vrouw zal contact opnemen met desbetreffende afdelingen of ze alles nu eens goed willen doorzetten.
Aangezien het Vrijdag is en als er een lock down komt dan zitten we helemaal klem met alles! Daarom hebben we onze verhuizing naar voren gehaald want hij stond gepland op de 27e. Gezien kans op Lock down hebben we dit alles goed gecommuniceerd met ZIGGO om dit voor te zijn. U hoeft geen contact met mij op te nemen als u zich ook verschuild achter Corona of als u zich verschuild achter het feit dat we de 24e zijn verhuisd. Want dit alles is goed gecommuniceerd op de 23e met ZIGGO!

Ik ben te bereiken op 0646281305
email r.leeuwen806@upcmail.nl
adres: Olmenlaan 149, 1161JV Zwanenburg
met vriendelijke groet, richard

als per direct alle diensten ontvangen van ZIGGO
echt tevreden kunt u ons niet meer stellen want de schade is al aangericht door ZIGGO.
Alle diensten verhuizen vlotjes mee behalve ZIGGO.
Andere diensten hebben ook met Corona te maken!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door richard12