Klacht: product bestelt maar niet geleverd maar wel rekening sturen

op 30 december 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

op 17 november ga ik via de winkel een nieuw contract aan alles in 1 de duurste op[tie.
De winkel medewerker zei kan geen monteur plannen omdat het contract niet meteen in kon gaan zou 13 dec ingaan omdat dan alles zou geleverd worden .

de winkelmedewerker zei ook je moet zelf even je contract opzeggen .

ik heb vrijdag en maandag en dinsdag speciaal vrij genomen om het pakket in ontvangst te nemen n de monteur ze werk kan laten doen .

op donderdag middag gebeld of me pakketje vrijdag werd afgeleverd en na 48 min aan de telefoon gehangen konden ze me vertellen dat het pakketje vrijdag wordt afgeleverd ik zou in de avond een track en trace krijgen .

op vrijdag om 12.30 belde ik op om te vragen wanneer me pakketje komt en na 31 min vertelde ze me doodleuk pakketje komt niet ptt heeft hem niet opgehaald 1 vrij dag opgenomen voor niks .

Op zaterdag komt toch me pakketje en dacht ga toch klant worden dus bel voor monteur die is ingepland voor dinsdag tussen 8 en 13.00 om 12.30 nog steeds geen monteur en weer bellen wel geteld 22 min en dan zegt ze monteur komt niet wel aangemeld maar niet ingepland toen zei ik zie er vanaf van jullie diensten want jullie komen totaal je afspraken niet na .

Contract heeft deze mevr beindigd en ik vroeg ben ik nu klaar geen kosten of dergelijk toen zei ze als het appratuur maar binnen is binnen 10 werkdagen .
Ik heb die dinsdag nog alles opgestuurd daar heb ik ook bewijzen van en ook dat me contract is opgezegd en dat ik niks hoef te betalen .
op dinsdag 24 dec kreeg ik dozen opgestuurd om me modem p te sturen terwijl dit al een week eerder is opgestuurd.
nu op 30 dec krijg ik een rekenning van 90 euro van Ziggo voor diensten maar welke diensten dan en weer bellen en weer in de wacht en opnieuw je gegevens vragen en weer in de wacht en weer 15 min .

Ik ben er helemaal klaar mee jullie als bedrijf doen moeilijk dan ga ik het ook proberen zal jullie bij niemand aanraden zo slecht bedrijf heb ik nog never meegemaakt

excuus en vergoeding want dit alles heeft mij 2 vakantie dagen gekost van
120 euro netto per dag dat is mijn salaris van 1 dag.,