Klacht: Opzegging Beëindiging Abonnement

op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte leden van Ziggo,

Op 01 december 2019 heeft schriftelijk haar Ziggo abonnement met klantnummer: 8003481 opgezegd.

Op 25 januari 2020 heeft Mevr. geconstateerd via ‘mijn Ziggo’ dat er een bedrag openstaat van € 325,45 Factuurnummer: 442428028-00 Factuurnummer: 446505439-00 Factuurnummer: 454632004-00 Mevr. kan met deze vordering niet instemmen en betwist de vordering.

Ziggo stelt dat de facturen van (1 oktober tm 31 oktober 2019 € 82,95) (1 november tm 30 november 2019 € 135,55) (1 januari tm 31 januari 2020 € 106,95 ) ‘niet ofwel te laat is betaald’.

Op 26 oktober 2019 heeft Mevrouw de factuur van 1 oktober tm 31 oktober 2019 € 82,95 betaald, de Factuur van 1 november tm 30 november 2019 € 87,50 is niet op de bank terug te vinden ‘niet betaald’. In december 2019 heeft Ziggo de diensten afgesloten Mevrouw was er van overtuigd dat dit de opzegging was van 01 december 2019. Vervolgen te zien op ‘mijn Ziggo’ heeft de opzegging niet plaats gevonden maar word er een nieuwe rekening gestuurd in december 2019 die reeds betaald is te weten eind nota.

Hoe is het nou mogelijk dat er een opzegging op 01 december 2019 dat Ziggo als nog de diensten die afgesloten zijn nogmaals een rekening stuurt voor de periode van 1 januari tm 31 januari 2020 € 106,95. De factuur van 1 oktober tm 31 oktober 2019 € 82,95 is betaald.

De facturen na december 2019 dienen vernietigd te worden door beëindiging, reeds heeft mevrouw geen gebruik kunnen maken van de diensten van Ziggo na december 2019 door onterechte afsluiting.

Facturen wat wel nadere genoemde datum heeft plaats gevonden te verreken met het openstaande bedrag van 1 november tm 30 november 2019 € 87,50. Overig is er meerdere keren telefonische contact geweest met Ziggo in verband met storing en gebreke Ziggo zal mevrouw tegemoet komen, een tegemoetkoming heeft nooit plaats gevonden.

Ten gevolge staat ook op mijn Ziggo dat de ”laatste factuur is betaald” Laatste factuurbedrag: € 432,69”. overig mogen we er uit van gaan dat alles voldaan is.

Tevens blijf besluit uit op de beëindiging wat schriftelijk is ingediend per post is verstuurd. Ook blijft Ziggo alle diensten intand houden om de vordering op te laten lopen om mevrouw in de problemen te score. Echter is Ziggo op geen ander manier te bereiken niet per fax of post of mail wat ingediend is. Dit is echt misbruik van de situatie maken.

Hanna.

-Ziggo pakket per 01-12-2019 te beëindiging wat schriftelijk is ingediend wat uitblijft.
-Laatste factuur is betaald'' Laatste factuurbedrag: € 432,69''. Om te stoppen onnodige facturen te sturen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hanna36

5 maanden geleden - Geachte leden van Ziggo,Jammer genoeg hebben nog geen reactie mogen verkrijgen op de onjuiste facturen, en ze zijn ze reeds ook nog niet in mindering gebracht.Echter heeft uw collega met mijn gesproken en voorlegde om documenten toevoegen bij de klacht, Echter is op geen enkel manier zo uw voorstelde via de website van klacht.nl om documenten bij te voegen. Echter blijft het bezwaar wat per e-mail is ingediend naar [email protected] en per post uitgebleven. Wat een nalatigheid en slordigheid en wat een slechte dienstverlening met allemaal valse beloftes.Om dat een schriftelijk besluit uitblijft en een schriftelijk besluit op de klacht zal we een derde partij hier naar laten kijken.met vriendelijke groet, Hanna.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanna36