Klacht: Oplichting (Aanbieding website)

op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wanneer men zijn of haar abonnement wil wijzigen, wordt men naam een speciale pagina geleid (specifiek voor wijzigingen), in mijn geval was dat dus een pagina voor ziggo zakelijk.

Bij deze pagina’s staat er op meerdere plaatsen {ONLINE DEAL nu 1 jaar gratis movies series XL}

Na het wijzigen van mijn abbonement is het meerendeel vrij vlot geleverd behalve de Movies en series XL. En hier begon de ellende.

Eerst wordt je uitgemaakt voor leugenaar, dat is niet waar dit staat er niet, nee dat is alleen voor nieuwe klanten etc. etc. anders moet u de afdeling retentie maar bellen die kunnen meer doen.

Vervolgens spreek ik deze afdeling en komt er ter spraken dat dit niet de eerste keer is dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt, en toen zelfs gesprekken heb moeten laten terug horen om dit te bewijzen zelfs zonder excusses of wat dan ook.

Hierop volgend beëindigd de medewerker het telefoon gesprek zodat dit niet als bewijs kan dienen..

Hallo ziggo jullie nemen het zelf ook op… communicatie via facebook is ook zwart op wit… en ik mag voor prive gebruik en naslag werk al mijn gesprekken zonder mededeling opnemen.!

Kortom dit maakt de situatie alleen maar wantrouwender en dubieuzer.

Vervolgens doe ik een poging mijn abbonement te beindigen daar ze hun overeenkomst weer niet nakomen en ik dat zat ben (de zoveelste keer) hierbij krijg ik te horen dat ik een dwangsom moet betalen.

Na wederom meerdere keren voor leugenaar uitgemaakt te worden en geen interesse in de bewijzen te hebben of verder te willen helpen switch ik naar facebook. Na aandringen willen ze hier wel het bewijs zijn waarna ze wederom met de ene na de andere achterlijke excuses komen en dat dit alleen voor nieuwe klanten is.

– Het staat op een specifieke pagina voor abonnement wijziging (niet voor nieuwe aansluitingen!!)

dus het argument dit is enkel voor nieuwe klanten is onzin, misleidende reclame die niet onder doet voor de definitie oplichting.

U misleid mensen namelijk tot een nieuwe overeenkomst onder valse voorwendselen, en dit blijft u doen ook al bent u er van op de hoogte.

Sterker nog als iemand er iets van zeg wordt die doorverwezen naar de rechter te gaan en voor leugenaar uitgemaakt!

Maar goed terug on topic.

Correcte levering van de Movies en Series XL conform overeenkomst.
(1 jaar gratis)

Excuses en compensatie uit principe voor de tijd frustratie en beledigingen, waarmee ze hun verantwoordelijkheid tonen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rcw1985