Klacht: oh ik moet gaan , de opdracht is ingetrokken want hij moet naar een groeps storing en moet ik gaan wachten op een andere monteur

JAA Brouwers op 01 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

steeds vaker moet ik de horizon box aan en uit zetten om beeld te krijgen of dat terug kijken via de gids niet mogelijk was , hij blijft anders hangen op ogenblik geduld en het tv replay icoontje komt niet tevoorschijn en werkt dus ook niet.
eerst was dat wel eens in de paar weken, maar het werd steeds meer.
sinds enkele weken ( 6 a 7 ) is het gemiddeld wel drie keer per dag dat ik de stroom er van af moet halen en hopen dat dan alles weer werkt ( vaak werkt het dan nog niet en moet ik het twee of drie keer achter elkaar doen ).

ik maar weer klantenservice gebeld, en uitgelegd dat ik een andere media box wenste en had uitgelegd dat het niet de bekabeling of signaal is want ik weet zeker dat dat goed is. maar nee eerst moet er een monteur langs komen waar ik weer bijna de hele dag voor moet thuisblijven.
vandaag komt de monteur langs en inderdaad de bekabeling en signaal zijn oke, wel moet hij de verplicht de wanddoos waar de kabel binnen komt vervangen omdat deze te oud zou zijn.

de monteur haalt alle spullen uit zijn auto nadat alles is af gekoppeld, dus nieuwe wanddoos en nieuwe media box, wil hij verder gaan en in zijn pc de materialen ingeven die hij gaat vervangen zegt hij oh ik moet gaan , de opdracht is ingetrokken want hij moet naar een groeps storing en moet ik gaan wachten op een andere monteur. ik zeg wat ?? dat kan toch niet je bent hier al bezig, ja maar ik kan nu niet verder en moet gaan.
dit kan toch niet en is toch niet normaal meer.
Ik op mijn beurt ziggo gebeld dat ik de monteur gelijk terug wil hebben. nee meneer dat zal niet gaan u moet gewoon op een andere monteur wachten.

ik ben al klant sinds de periode van @home al ruim 20 jaar. en heb al een hoop slechte service van deze exploitant meegemaakt.
maar dit is de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

er moet toch wel een hele mooie oplossing/aanbieding en zware excuses komen wil ik niet weggaan na 20 jaar en zoveel mogelijk klanteno1 meenemen om te vertrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door