Klacht: Na 10 jaar klant en diverse problemen met de Horizonbox doorverbonden met de afdeling Opzeggingen?

TvdB83 op 09 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 24 maanden diverse klachten en updates gehad te hebben wederom een nieuwe Horizonbox defect. Maandag 2x gebeld zou opgelost worden, Dinsdag 2x gebeld zou opgelost worden, Woensdag wederom 2x gebeld, tijdens het laatste gesprek gaf men aan dat er een monteur moet komen. ( 2 wkn geleden nog geweest) Eerste mogelijkheid was Dinsdag????

Aangegeven dat ik altijd begrijp dat er drukte is en men aan de telefoon ook hun werk doen. Echter 1 week geen televisie lijkt mij geen optie. Ze konden ook een nwe box opsturen deze kwam binnen 14 dgn per post????

Waarom…..immers al 10 jaar trouwe abonnee….
Dit was wat ze konden doen en waren onverbiddelijk..de afdeling Opzeggingen werd ik aan doorverbonden en binnen 10 minuten een keurige “standaard” mail met de bevestiging van de opzegging.

Sorry maar waar is de retentie? Klanttevredenheid? En vooral wat is nu de oplossing?

10 jaar klant 6x bellen in 1 week met als resultaat een opzegging.

De geboden all in pakketten zijn van mij een bewuste keuze, helaas wordt je als klant niet gerespecteerd.

Ik ben benieuwd of dit echt de manier is hoe Ziggo met haar klanten omgaat of dat wij nog enige waarde hebben voor het bedrijf.

Zou graag een oplossing geboden zien….

Gewenste Oplossing:

Een structurele oplossing met respect voor een trouwe abonnee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Vanuit Ziggo via Klacht.nl geen reactie ontvangen. Zelf nogmaals gebeld met Ziggo en passende oplossingen aangeboden gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door