Klacht: Klanten bestelen!

A3vL op 13 januari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen weekend opgezegd bij Ziggo omdat ze vaak storingen hebben en gewoonweg te duur zijn.

Ziggo stuurt nog een brief met de titel “Nog even afronden”, dit is alleen maar bedoeld om nog even te verdienen aan vertrekkende klanten.

Er staat in de brief een telefoonnummer dat je moet bellen; Bel ons via 088 123 95 04. Dit heb ik gebeld en dan wordt je zo’n 10 minuten in de wacht gezet en uiteindelijk krijg je te horen dat het nummer NIET IN GEBRUIK IS! Pure diefstal!.

Hierna het 0900 nummer gebeld en de medewerker vertelt mij doodleuk dat ik de nieuwe provider moet bellen i.v.m. met de overstap en niet Ziggo.

RONDUIT SCHANDALIG!

Gewenste Oplossing:

Dit soort brieven niet meer vesturen en gewoon zorgen dat de overstap goed geregeld wordt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door