Klacht: Kastjes terugsturen

laraspijker op 06 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij verhuizing het contract opgezegd. De dame gaf aan dat de router terug moest en dat het dan akkoord was. Ik vroeg nog wat er moest gebeuren met de overige tv kastjes, maar die hoefden niet terug.

Nadat we verhuisd zijn komt er post binnen van de ziggo op het adres waar ik niet eens meer woon. de tv kastjes moeten wel terug. ziggo gebeld, want de kastjes zijn wel bewaard, maar zijn opgeslagen en ik wilde graag een oplossing. ik had 14 dagen na 17 mei om de kastjes op te sturen, maar ik hoor vorige week pas van de post en kan niet zomaar bij alle spullen.

ik wilde netjes met de ziggo een oplossing zoeken, maar het enige antwoord is dat de kastjes te laat zijn en dat ik een boeten krijg. daarna werd ik bedankt en opgehangen.

Gewenste Oplossing:

ik wil netjes een oplossing zoeken en gewoon wat extra tijd krijgen om die kastjes op te sturen zonder dat ik een boete krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door