Klacht: Installatie

op 15 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Waar zal ik beginnen. Aantal weken geleden is er iemand langs geweest met een leuke aanbieding. Wij wilden wel overstappen naar ziggo. De 1e 3 maanden voor €25,50, daarna naar €45,-. Verkoper, genaamd Melle, binnen geweest om te kijken naar de televisies en daar kom wel een kaart in. Goed. Laat die monteur maar omkomen. Duurde erg lang voordat ik t pakket binnen had… dus gebeld. Minimaal 10 minuten wachttijd en dan weet niemand ergens wat van en van het kastje naar de muur verhaal. Na 1,5 week pakket binnen, afspraak gemaakt, monteur komt langs en ziet dat het hele pakket niet klopt. Is maar voor 1 tv besteld, kabels moet je zelf trekken (heb ik nog expliciet gevraagd aan melle en aan degene die ik aan de telefoon had, maar was niet nodig) en lukt helemaal niet met Een kaart voor onze tv’s. De monteur kon dus niks. Gebeld met de klantenservice. (9 mei rond 15.15 uur)(Totaal bijna 2 uur, 3 verschillende mensen gesproken want niemand weetmag wat beslissen, eentje hing er gewoon op) ik was laaiend. De klantenservice vond t allemaal maar raar en uiteindelijk konden we niet meer het abonnement krijgen wat we hadden, alleen maar voor €16,- in de maand meer. Moesten we de volgende keer echt betalen voor de monteur en wimpelde ze me af met een maand Een extra zender pakket. Na veel ellende eindelijk Een nieuwe afspraak gemaakt, met Dennis van de klantenservice voor dinsdag 14 mei tussen 8-13 uur. Ik vroeg of hij alles wat we hadden afgesproken even op de mail kon zetten, zodat ik een bevestiging had. Eigenlijk doen ze dat nier, maar voor mij maakte hij een uitzondering. Blabla. Kreeg een mail waarin heel kort stond. Hele boze mevrouw gesproken, afspraak dat er Een service monteur langskomt met spullen die alles in orde maakt binnen een uur vanwege anders extra kosten. Wat een schandalige mail zeg! Tuurlijk word ik boos als ik al 2 uur aan de telefoon zit en niemand iets begrijpt. Niet op geregeerd want ik was er behoorlijk klaar mee. Vraag ik aan het einde nog. ‘Ik ga er vanuit dat jullie niet al mijn oude abonnement hebben opgezegd? Nee zei Dennis lachend tuurlijk doen we dat niet’ nou je raad t al, zit al 2 dagen zonder tv.
Ik zat vanmorgen te wachten, maar geen monteur. Weer bellen, (rond 13.00 uur)ruim 10 minuten wachttijd. Stond niks ingepland, of ik het wel goed had, belachelijk.Weer Een dag vrijgenomen en veel Telefoon kosten gemaakt.
Beste ziggo, misschien moeten jullie paar cursussen doen rondom communicatie binnen t bedrijf want niemand kan iets overdragen aan elkaar… ook klantvriendelijkheid is ver te zoeken, check de mails die ik heb gekregen. Nu worden al jullie gesprekken opgenomen, lijkt me heel verstandig om deze gesprekken is terug te luisteren zodat je weet wat het personeel doet.
Echt geen goed woord over hiervoor!

Telefoonkosten declareren en retourdozen zenden waar ik ook al 3x om heb gevraagd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobHoogervorst