Klacht: Geen telefonie en internet

benjie85 op 16 november 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds zondag 30 oktober is mijn modem stuk.
na Ziggo gebeld te hebben werd mij beloofd dat er een nieuwe modem afgestuurd zou worden.
Op 5 november had ik nog niks ontvangen en weer gebeld met de klantenservice.
De dame die ik aan de telefoon kreeg melden mij dat er een verkeerd serienummer was doorgeven.
ik heb deze mevrouw netjes uitgelegd dat ik helemaal niks heb doorgeven behalve naam,adres en klantnummer.
deze x werd mij weer beloofd om een nieuw modem op te sturen.
deze heb ik ontvangen op 8 november.
S’avonds zelf het modem geprobeerd te installeren maar het wilde niet lukken om het modem geactiveerd te krijgen.
woensdag 9 november maar weer contact gezocht met de klantenservice.
deze jongenman melden mij dat er een verkleerd mc mac nummer in stond.
Dit nummer doorgeven en binnen 24 uur zou alles moeten werken.
dondedag 10 november maar weer contact gezocht omdat het modem nog steeds niet werkte.
mij werd gemeld dat er veel problemen waren met het veranderen van het mc macnr maar ik moest nog wel even het nummer nog eens doorgeven want dat hadden ze nog niet ontvangen.
als ik meld dit de vorige dag al doorgeven te hebben krijg ik alleen te horen.
We doen wat we kunnen en anders zoekt u het maar uit.
na toch vriendelijk verzocht te hebben om het zo snel mogelijk klaar te maken word gemeld dat dit 24 uur duurt.
zaterdag 12 november nog steeds geen werkend modem.
maar weer gebeld.
Ja het goede mc mac moest nog in de computer worden gezet maar dat duurde gelukkig maar 48 uur werd mij verteld.

maandag maar weer contact gezocht met ziggo om maar eens te vragen of het dit jaar nog word of dat ik misschien beter mijn contract kan opzeggen
waarna mij word meegedeeld dat ik zeker nog tot april 2017 aan ze vast zit.
conclusie:
Na ruim 2 weken, 6 telefoontjes en ongeveer 6 uur in de wachrtij te hebben gestaan
heb ik een nieuw modem waar ik helemaal niks mee kan.

Als ik weer telefonie en internet heb.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Het is inmiddels opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door