Klacht: Geen signaal ivb met fout in systeem

Bram1978 op 21 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een verhuizing (17-01-17) ruim van tevoren doorgegeven, maar door een fout in systeem krijgen we geen signaal op nieuw adres.

Wij blijken (samen met 17 andere) een soort zwevend profiel te hebben.

Ik heb nu in totaal al 4u15m met Ziggo aan de lijn gehangen, en er is mij al 3x gegarandeerd dat het binnen 24 uur geregeld zou zijn. Gisteren een dame gesproken die contact zou opnemen met een \”hogere\” afdeling, die heeft ook keurig terug gebeld.
Deze afdeling beloofde mij dat het euvel ECHT binnen 24 uur opgelost zou zijn. 24uur later (nu) krijg ik hetzelfde verhaal als dat ik afgelopen dinsdag ook kreeg. Oftewel 4uur en 15 minuten later is er werkelijkwaar niets gebeurd.

Mijn laatste telefoontje (10min geleden, totaal 55 minuten) was de conclussie dat er eigenlijk geen andere mogelijkheid was dan op te zeggen en over te stappen naar KPN. De dame die dit bevestigde vond dit eerlijk gezegd ook de beste oplossing en verbond mij door naar de afdeling opzeggingen. Helaas verbinding werd verbroken, na terugbellen bleek de afdeling dicht. Mag ik maandag weer 20min in de wacht staan om op te zeggen.

Paar qoutes van de geweldige klantenservice;

\”U heeft nog geen internet? Dan is het probleem nog niet verholpen. Maar ik kan er verder niets aan doen\”

\”Het komt goed, dat weet ik zeker, maar dan moet u wel even geduld hebben, ik verwacht dat u in januari nog van uw pakket kan genieten\”

\”Leidinggevende? Nee, die willen niet aan de lijn komen\” ~ Niemand kan/mag wat, moeten alles vragen, maar als je ze wil spreken, dan geven ze niet thuis

\”Sorry, ik zie het probleem, maar hier kunnen we echt niets aan doen\” – wel eerlijk

\”Nee, maar dan moet u naar een andere afdeling, ik verbind u door\” ~ 15 min later, blijkt het een kastje naar de muur verhaal te worden

\”Ik zou niet weten naar wie ik moet doorverbinden, ik probeer even wat\” ~ Beseft Ziggo wel dat \”even doorverbinden\” minimaal 15 minuten duurt

De meest irritante:
\”Wat is precies het probleem\” ~ zucht weer uitleggen

Maar de mooiste
\”Binnen 24 uur is het geregeld\”

Gewenste Oplossing:

Ik ga sowieso de telefoonkosten declareren. Verder zoeken ze het maar uit.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door