Mijn Klacht:
Ik ben als particulier overgestapt naar Ziggo Zakelijk. Internet is trager waardoor ik geen video conferenties meer kan doen en mijn vaste telefoon werkt niet meer. Ik wordt nu dus gedwongen om heel veel reis- en belkosten te maken. Waar kan ik die verhalen?
Verder belt Ziggo mij maar zodra ik opneem hangen ze op en krijg ik een standaard “Wij hebben u geprobeerd te bellen” mailtje met het verzoek om hen te bellen. Als ik dat doe wordt ik meer dan 20 minuten in de wacht gezet en dan hang ik zelf op want dit is niet aanvaardbaar. Moet ik doen bij een klant, ben ik hem gelijk kwijt.
Heel jammer dat Ziggo het monopoly heeft in mijn dorp anders was ik allang weggeweest.
Dit gedoe speelt dus al vanaf mijn overstap van particulier naar zakelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een goede stabiele internet lijn zodat ik weer via video conferentie kan werken, een werkende vaste telefoonlijn en de mogelijkheid mijn kosten te kunnen verhalen op Ziggo.
