Klacht: Geen hulp!

esamson op 19 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben als particulier overgestapt naar Ziggo Zakelijk. Internet is trager waardoor ik geen video conferenties meer kan doen en mijn vaste telefoon werkt niet meer. Ik wordt nu dus gedwongen om heel veel reis- en belkosten te maken. Waar kan ik die verhalen?
Verder belt Ziggo mij maar zodra ik opneem hangen ze op en krijg ik een standaard “Wij hebben u geprobeerd te bellen” mailtje met het verzoek om hen te bellen. Als ik dat doe wordt ik meer dan 20 minuten in de wacht gezet en dan hang ik zelf op want dit is niet aanvaardbaar. Moet ik doen bij een klant, ben ik hem gelijk kwijt.
Heel jammer dat Ziggo het monopoly heeft in mijn dorp anders was ik allang weggeweest.
Dit gedoe speelt dus al vanaf mijn overstap van particulier naar zakelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een goede stabiele internet lijn zodat ik weer via video conferentie kan werken, een werkende vaste telefoonlijn en de mogelijkheid mijn kosten te kunnen verhalen op Ziggo.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ziggo heb ik eindelijk kunnen bereiken. Vaste telefonie werkt weer. Iemand had een vinkje vergeten. Mijn internetverbinding is volgens Ziggo in orde. Ik heb waarschijnlijk iets niet goed staan in mijn eigen apparatuur wat achter het Ziggo modem staat want hun modem staat in bridge mode wat inhoud dat het modem doet niets anders meer doet dan het internet-signaal doorgeven aan mijn eigen router. Ik ga het e.e.a. opnieuw inregelen en testen. Deze klacht kan gesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door