Mijn Klacht:
Zomer 2016 zijn we verhuisd en hebben we het abonnement opgezegd.
We dachten dat goed was gegaan totdat mijn man ineens allemaal afschrijvingen ontdekten toen we eindelijk weer beschikten over een pc. Dit was medio maart 2017. We hebben hier direct melding van gemaakt. De verhuizing bleek door de Ziggo medewerker niet goed te zijn doorgevoerd, waardoor het abonnement zonder ons weten al die tijd was doorgelopen. Het abonnement is in maart stopgezet en we zouden een nota ontvangen met een tegoedbedrag van 138,75. Deze kwam een dikke maand later per mail. Toen het geld in mei nog niet binnen was, heb ik op 8 mei nogmaals gebeld, aangezien het geld wel heel lang uitbleef. De Ziggo-medewerkster vertelde dat ze kon zien dat op 23 maart de nota was aangemaakt en daarna zouden er 8 weken overheen gaan voor uitkering, dus gaf zij aan zou het geld uiterlijk 23 mei op de rekening staan. Echter op 29 mei hadden we nog niets ontvangen. Derhalve heb ik wederom gebeld en gevraagd hoe dit kon. Toen werd ineens aangegeven dat het wel tot 19 juni kon duren voor de uitkering plaats zou vinden. We zijn uiteraard niet bepaald blij met deze mededeling. Door een fout van Ziggo is er een behoorlijk bedrag ten onrechte afgeschreven en nu neemt Ziggo alle tijd om dit terug te storten, terwijl zij een grove fout hebben gemaakt ! Ik vroeg de Ziggo medewerkster hoe het kon dat het zo lang moet duren, Zij kon hierop geen duidelijk antwoord geven. Derhalve heb ik gevraagd naar iemand die duidelijkheid kon geven. Zij wilde echter geen kant uit met doorverbinden. Ik heb haar gezegd dat we even overwogen hebben om terug te gaan naar Ziggo, maar aangezien dit de manier van omgang met klanten is tegenwoordig ze nu de ware aard hebben laten zien. Als klant wordt je aan het lijntje gehouden en afgewimpeld !!!
Gewenste Oplossing:
Tevreden ben ik als gisteren nog het geld op de rekening staat met de rente die Ziggo al die maanden heeft opgestreken !!!
Hoe moeilijk is het om met excuses de fout te herstellen !
Als je als klant te laat bent met een betaling volgen herinneringen en dreigementen en als groot concern heb je kennelijk het recht om het geld van klanten na een gemaakte fout maanden vast te houden !!!
