Klacht: Ziggo heeft Horizon box allang retour, maar wil nog altijd de nieuwwaarde ontvangen!

op 02 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hadden 1 van de oudste Horizon boxen die er was, we hadden er op een gegeven moment veel problemen mee, na bellen met de helpdesk werd er een nieuwe box geleverd. Er zou een retour doos opgestuurd worden waarmee we de oude box retour konden sturen, echter die retour-doos kwam niet. Hierna nog een aantal keer gebeld en na een maand of 2 na vervanging kregen we 2 dozen.
Box geretourneerd en deze was op 24-12-2016 bij Ziggo binnen. Ondanks diverse contact met de helpdesk, waarbij ook erkend word dat de box allang ingeleverd is, blijft Ziggo €: 429,29 incasseren. Enige weken geleden, van de helpdesk een ideal link gekregen om het normale bedrag via ideal te betalen, wat wij natuurlijk ook gedaan hebben en ja vandaag weer een brief ontvangen, of wij die €: 429,29 maar direct willen betalen. Namens Ruben Uppelschoten (Directeur Klantenservice), Ruben schaam je je niet. Een ISP die zijn zaakjes duidelijk niet op orde heeft. Wat een ongelooflijke administratieve puinhoop is het bij Ziggo. En nu maar wachten totdat we afgesloten worden….
Het word tijd dat Ziggo ons gaat betalen voor al die moeite, we zijn nu zeker een telefoontje of 20 naar 1200 verder.

Dat is niet zo moeilijk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stan123