Klacht: Een dure taxirit van 72,32 – 27,9 km. Valeys vraagr 4 a5 euro

op 28 april 2020 over Ziekenhuizen Goes in de categorie Ziekenhuizen

Op 9 april j.i. ben ik flink gevallen.
De brandweer heeft mij uit het appartement gehaald en zo ben ik met de ambulance naar Goes gebracht.
Na verschillende onderzoeken was ik rond 24.00 klaar.
Valeys rijdt niet in verband met de Corona en de streektaxx stopt rond10.30.
Omdat Valeys niet reed werd ik genoodzaakt om een andere taxi te nemen.
Ik was in de veronderstelling dat dit een taxi was die door het ziekenhuis gebeld was.
Bij thuiskomst moest ik een bedrag van 72,32 betalen. Ik schrok hier behoorlijk van
Taxi was Sieketee.
Waarom is mij dit niet verteld geworden door de portiers en waarom moet ik omdat valeys i.v.m. Corona niet rijdt zo n hoog bedrag betalen.

U bent HET Ziekenhuis van Zeeland. Graag zou ik het fijn vinden om beter ingelicht te worden want 72,32 is toch een heel verschil met 4 a5 euro. (Heb maar een AOW)
Ik zou het zeer op prijs stellen dat het bedrag van 72,32 verrekend wordt met de reiskosten die ik anders met Valeys of de regiotaxi had gemaakt

Ook zou ik het en vele mensen meer fijn vinden dat de busjes niet zo vroeg stoppen. Laatst kon ik na een zwaar onderzoek niet naar huis omdat de bus niet om 18.00 uur reed
Toen moest ik wachten ( ongeveer 60 min) voor de taxi
Ook wat de weekends betreft. Niet iedereen heeft een auto.
Ik hoop dat u mijn situatie gunstig bekijkt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziekenhuizen Goes

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziekenhuizen Goes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abels Carry