Klacht: Ziekenhuistrip door erbarmelijke accommodatie

op 11 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Met Corendon een helse week op Mallorca gehad. Alles in het appartement was stuk, er ontbrak de geboekte kinderstoel en kinderbed. Door de airco gutste water door regen naar binnen over de stopcontacten, geen slaapbank aanwezig en de toiletpot stond los op de vloer! Door het laatste heel hard gevallen in de nacht en uiteindelijk na twee dagen pijn met spoed naar ziekenhuis gebracht en daar platgespoten zoals ze dat alleen in Spanje kunnen. Ribben gekneusd, een rib gescheurd, enkel na ruim twee maanden nog niet bruikbaar. Terugweg zou Corendon plekken vrijhouden omdat ik niet kon zitten. Echter was er geen plek en moest ik staan. Dit terwijl mijn verzekering een liggende vlucht én hotel aanbood een aantal dagen later, maar omdat Corendon verzekerde hetzelfde te bieden dit heb afgeslagen omdat ik naar huis wilde voor een Nederlandse arts. Nog geen reactie van Corendon ontvangen, de vakantie was begin juni.

Ik ben tevreden wanneer de volle reissom plus schadevergoeding wordt overgemaakt op mijn rekening. Daar naast moet Corendon deze accommodatie direct uit hun bestand verwijderen, bood totaal niet wat was aangeboden volgens de site.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door debeet@gmail.com