Klacht: Ziek na het eten bij vd Valk in Emmeloord

op 16 mei 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen zondagavond, 8 mei, hebben wij bij uw restaurant heerlijk gegeten. Wij willen u nu op de hoogte brengen dat wij helaas na de tijd allemaal ziek zijn geworden, overgeven en diarree, zelf denken wij aan voedselvergiftiging omdat er voor de tijd nog niets aan de hand was. Gelukkig knappen wij nu allemaal weer wat op, maar we hebben een paar vervelende dagen achter de rug. Misschien zijn er meer klachten binnen gekomen en kunt u onze ervaring hier in mee nemen.

Deze mail hebben wij afgelopen week verzonden naar het vd Valk hotel in Emmeloord en vervolgens zijn wij hier vrijdag 13 mei over gebeld door ene Joris van Brussel, hij betreurde het dat wij ziek waren geworden maar verzekerde mij dat dit absoluut niet bij zijn hotel kan zijn gebeurd omdat er 4 keer per jaar een controle is en dat dus uitgesloten was.
Daarnaast is de Boerenschnitzel, waar het in dit geval om gaat, het beste verkochte product volgens hem en er waren niet meer klachten, dus ook dat gaf al aan dat het niet aan het hotel heeft gelegen.

Als wij niet zo zeker waren geweest dat het hier toch moet zijn gebeurd hadden wij absoluut niet een mail gestuurd want zo zijn wij helemaal niet, hebben nu echt het idee van, we bellen even en geven aan dat er genoeg controle is en dat het hier zeker niet kan en klaar is het weer. En dat valt ons erg tegen.

Wij zijn al tevreden dat als er in de toekomst weer zo'n soort klacht komt, dat er dan serieus naar geluisterd word en dat het dan niet wordt afgedaan met dat het absoluut niet aan het hotel heeft gelegen en dat je dus een ongegronde klacht hebt ingediend.
Wij hebben een beroerde week achter de rug en voorlopig zien ze ons niet meer bij een vd Valk hotel.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke Boersma