Klacht: Ziek na bezoek Ikea Groningen

op 07 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vrijdag 27 december 2013 heb ik tijdens de Plundra-dagen de Ikea in Groningen bezocht met mijn gezin. ’s Nachts zijn mijn dochter en ik ziek geworden (overgeven). Nu heb ik het vermoeden dat dat is gekomen door ons bezoek aan de Ikea. Ten eerste waren de wc’s ontzettend smerig. Eigenlijk te ranzig om heen te gaan. En ten tweede waren de tafels in het restaurant heel erg smerig. We waren nog net niet aan de tafel vastgeplakt. Mijn dochter en ik hebben appelgebak gegeten en mijn man en zoontje hebben alleen iets gedronken. Zij zijn niet ziek geworden en mijn dochter en ik wel.

Ik wil niet beweren dat ons nachtelijk overgeven-avontuur door het bezoek van de Ikea komt. Je kunt tenslotte overal ziektes oplopen, maar erg toevallig vind ik het wel.
Wat ik wel erg vind is dat er met zulke drukke plundra-dagen in de kerstvakantie niet meer schoonmaakpersoneel in gezet wordt. Het moet tenslotte voor u geen verrassing zijn dat het op zulke dagen druk is. In het restaurant heb ik helemaal geen personeel gezien die o.a. de tafels aan het schoonmaken waren. En de toiletdame (eentje maar) had er volgens mij ook niet veel zin meer in.

Betere hygiëne.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Heeft op 11 januari 2014 om 13:27 geantwoord

Ben wel benieuwd of er daadwerkelijk ook actie wordt ondernomen door de betreffende afdelingen en welke acties dit dan zijn.

IKEA

Heeft op 11 januari 2014 om 13:49 geantwoord

Wij doen ons uiterste best om iedere dag opnieuw een schone en opgeruimde vestiging te realiseren. Het spijt ons te lezen dat deze klant het tegengestelde heeft ervaren tijdens het bezoek aan één van onze vestigingen. We hebben per email een reactie naar de klant gestuurd en diens feedback over de hygiëne en de aanwezigheid van personeel tijdens de PLUNDRA! doorgegeven aan de betreffende afdelingen. De opmerkingen zullen intern worden besproken en waar mogelijk zal actie ondernomen worden. We hopen de klant toch snel weer te mogen ontvangen bij IKEA Groningen. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Teddy