Klacht: Zich niet houden aan de eigen regels van hun site. ( BPM )

op 25 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na het aanmelden van camper bij RDW. Volgende stap betalen BPM. De papieren ingediend bij belasting, deze moet men na rekenen of het bedrag klopt met hun berekening. Daarna wordt dit terug gemaild met het te betalen bedrag. Dit zou twee dagen moeten zijn volgens de site. Maar wacht nu al een week. Men zegt dat dit zelfs twee weken kan duren. Nu via iemand dit na een week kunnen regelen dat ik dit kan betalen. Dit gedaan en dan zou men dezelfde dag dit door geven aan RDW. Zodat deze mijn kenteken bewijs kunnen opsturen.
Weer gebeld met de belasting telefoon maar krijg weer te horen dat dit wel lang kan duren. Wat mij nu het meeste irriteerd is dat men zelf deze regels heeft bedacht. En deze op hun site hebben staan. Maar zich hier niet aan houden.
Hoe worden wij belasting betalers voor de gek gehouden.

Ik ben tevreden als men ten eerste iemand aan de telefoon krijg die gemachtigd is om te handelen. Maar volgens mij is het een helpdesk om mensen af te schepen en deze niet serieus neemt. Ook ga ik een klacht neer leggen bij de belasting, want u snapt wel dat ik dit niet zomaar ga accepteren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tikoevi