Klacht: Zending retour gezonde en niets meer gehoord

op 17 juni 2017 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken geleden een betaalde zending geretourneerd. Nu is het stil en hoor ik ondanks diverse mails niets meer.

Gewenste Oplossing:

Als het geld is teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiabi.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiabi.nl

Heeft op 19 juni 2017 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ons gemiddelde retourtermijn is 15 werkdagen, aangezien de pakjes in Utrecht verzameld worden om daarna naar Frankrijk te worden verzonden. Hierna duurt het nog 5 dagen voordat de bank de opdracht verwerkt heeft.

In uw geval hebben wij uw retour nog niet ontvangen.

Kunt u mij het 3S nummer van de retourzending doorgeven, dan kijk ik hoe het er mee staat? Ik kan hier helaas uw bijlage niet openen.

U kunt ons hier berijken : klantenservice@kiabi.nl

Ik wens u een prettige dag

Joy, medewerkster Kiabi

Heeft op 19 juni 2017 om 16:55 geantwoord

Er is nog niets opgelost omdat ze na ruim 3 weken mijn zending nog niet hebben ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door wollersheim