Klacht: Zenderlijst indelen naar wens

op 22 februari 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Na een hoop gezeik met overzetten naar het slim pakket niet tevreden met het interactieve tv pakket. Ten eertse heb ik twee oude ontvangers gekregen waar ander al nieuwe 4k ontvanger geleverd krijgen. Ten tweede kan ik de zenderlijst niet aanpassen zoals ik de lijst wil hebben. In de tijd van de beeldbuis kon je dit al en nu is de wereld beland in met interactieve tv in het stenentijdperk. Moet dit echt maanden duren om dit probleem te kunnen oplossen. Dit probleem is maanden geleden al gemeld en gaat nog eens maanden duren volgens jullie. Dit kan echt niet en eis daarom ook op een zeer snele oplossing of compensatie voor deze oude dienst verlening. Tevens wil ik ook dat de ontvangers die mij zijn toegezonden worden omgeruild voor de laatste ontvangers die wel 4k bezitten. Tevens betaal ik hier ook voor net als de mensen die hem wel hebben ontvangen.

Tevreden als ontvangers worden geruild voor laatste 4k model
En als zenderlijsten in te delen zijn naar wens. Als dit aan het type ontvanger ligt moeten jullie mogelijk overstappen naar andere die dit wel kunnen.

Al veel problemen gehad de laatate maanden met Caiway en het blijft doorgaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Geachte heer van Oosterom,We hebben vandaag via Facebook contact gehad. De ontvangers die u heeft gehad zijn geen oude ontvangers. Wij leveren ook nu nog steeds de Aria 7X ontvangers uit. De Kamai 7X werden enkel tijdelijk uitgeleverd omdat de voorraad op was.Op uw verzoek heb ik een actie uitgezet om de ontvangers om te ruilen. U krijgt dan twee nieuwe ontvangers toegestuurd. De oude ontvangers kunt u aan ons retourneren. Vergeet niet uw gegevens erbij te vermelden en het verzendbewijs te bewaren.Zoals aangegeven staat er een update gepland om de problemen met de favorietenlijst aan te passen. Wij zullen deze klacht tot die tijd open laten staan.Met vriendelijke groet,Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Malcolm73

7 maanden geleden - Fijn dat ik ontvangers krijg met 4k. Ik zou dan 1Dag geen ontvangst hebben. Wat is het, ben nu al afgesloten en er word dood leuk gezegt dat ergens deze week de nieuwe ontvangers verstuurd worden. Of ik dan maar even via de app wil kijken. Wat een gezeik is het toch elke keer met Caiway. Ben echt zo pist. Waarom kunnen er niet meer aanbieders zijn via coax en glasvezel. Machts misbruik heet zo iets.

Reactie van de melder van de klacht Malcolm73

7 maanden geleden - Heb nog steeds geen tv je krijgt telkens het zelfde verhaal van telkens een andere medewerker. Reset stekker eruit verkeerd aangesloten en ga zo maar door. Er zijn erbij ééne PE die het bloed onder je nagels uithaalt. Maar als je een klacht tegen die persoon wil indienen lukt dat niet. Nu reageerd er niemand meer nu ze zien dat ik alles goed heb aangesloten via een filmpje en foto en wat mijn probleem is na opstarten van de ontvangers. Klachten stapelen en worden niet minder

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Inmiddels hebben wij contact via Facebook over de problemen met de nieuwe ontvangers. Omdat de update voor de favorietenlijst nog niet is uitgerold, zullen we uw klacht hier open laten staan.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Amy Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer van Oosterom,Intussen is de één van de eerste updates voor de interactieve tv ontvanger live gegaan vorige week. Hierbij is de mogelijkheid tot het instellen van een favorietenlijst toegevoegd. Kunt u nagaan of deze ook bij u werkt?Met vriendelijke groet,Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Malcolm73

4 maanden geleden - Beste Jeanine,Ik kan inderdaad een lijst samen stellen. Maar hiermee filter ik alleen de zenders die ik wil kijken. Nog steeds is het niet mogelijk om de zenders op volgorde te zetten die ik wens. Dus mijn klacht is nog niet opgelost, de eerste stap is gemaakt nu zorgen dat je zelf nog de volgorde kan bepalen. Hoop dat de volgende update niet weer zo lang duurt wel jammer dat het niet in 1 x gedaan word favorieten is niet filteren van zenders!!Gr Malcolm

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 mei 2020 om 14:33 geantwoord

Geachte heer van Oosterom,

Ik heb uw feedback doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Voor nu is dit hoe de favorietenlijst vorm is gegeven, u kunt uw favoriete zenders in een aparte lijst zetten. Het kan zijn dat deze functionaliteiten later nog uitgebreid worden zodat u ook de volgorde zelf kunt bepalen. Ik kan echter helaas niet aangeven of en waneer zo een dergelijke update zou kunnen verschijnen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Brian
Caiway Webcare Team

Heeft op 11 mei 2020 om 18:20 geantwoord

Zoals ik al aangaf is een Favoriete lijst geen lijst die niet op volgorde gezet kan worden. In de jaren 70 kon je al zenders een vaste plek geven 50jaar later lukt dat Caiway nog steeds niet. De geboden oplossing is dus niet van deze tijd en naar mijn idee een zoethouder voor de mensen die hier over een klacht hebben. En weer gaan we rekken met een update en wel de klanten laten betalen voor een slechte service, want tarieven krijgen wel vaak een update

Alle klachten die gemeld zijn door Malcolm73