Klacht: Zender pakket en hd

op 27 januari 2014 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik vind het zender pakket in verhouding met UPC te duur en te weinig zenders.
Het aantal zenders is niet zoals je van een aanbieder anno 2014 mag verwachten.
Neem het HD pakket alle Duitse zender worden in HD aangebonden, maar nog steeds niet door XMS. Ook werd een aantal muziek zenders Brava en Mezzo van de kabel gehaald.
En de informatie na de klanten over veranderingen in pakket aanbieding is niet gebeurt .

Kijk naar de concurrente aanbieders op koper en prijzen!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer Hut, Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u de inhoud van de zenderpakketten relatief duur vindt. U wilt ook een betere communicatie over wijzigingen in de zenderpakketten. Zenderaanbod Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met ons zenderaanbod. Onze zenders kunnen wisselen. Dit hangt af van afspraken tussen de zenders en de televisie leverancier. XMS heeft hier geen invloed op. Wij bedanken u voor uw feedback over de prijzen van de pakketten. Wanneer dit verandert, zal deze informatie op onze website te vinden zijn. U kunt de zenderpakketten aan- en uitzetten via Mijn XMS of via orderdesk@xmsnet.nl. De zenderpakketten hebben een opzegtermijn van 1 maand. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 27 januari 2014 om 14:02 geantwoord

Beste meneer Hut,

Zenderaanbod

Sophie
XMS Webcare

Heeft op 27 januari 2014 om 16:02 geantwoord

Beste Sophie, volgens u kan beter overstappen naar UPC als ik een beter zenderpakket wil en de Duitse zenders in HD wil.
Dit verrast me werkelijk.
Want zou niet meer logisch zijn om u concurrentie positie te gaan verbeteren ? Zodat u u klanten niet hoeft weg te sturen na u concurrent. Met vriendelijke groet,
E. Hut
hut@xmsnet.nl

Reactie van de melder van de klacht ehut

3 jaren geleden - Beste, dus u vind dat ik beter kan overstappen naar UPS want daar krijg een beter aanbod in zender pakket en HD voor de Duitse zenders. Nu ik zal u raad in overweging nemen, Met vriendelijke groet, E. Hut hut@xmsnet.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ehut