Klacht: Zelfscankassa’s

op 07 september 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kom liever niet meer bij Jumbo Aalsmeer, tenzij het niet anders kan.Mijn ervaring is dat de zelfscan tijdrovender is dan de normale kassa. Bijna altijd moet er iemand ‘gesteekproefd’ worden, voor mij of ikzelf. Niet zelden wordt je opgehouden door geklets van de caissiere met de klanten. Desgevraagd, ónze policy is kontakt te houden met de klanten!!!! Ik ben ook een klant en vaak gehaast en heb geen behoefte aan oponthoud in die vorm.
En vandaag als klap op de vuurpijl een lege winkel want de server was down vanaf vrijdag…. wordt er in het weekend dan niet doorgwerkt? Ik ga naar AH!

Gewenste Oplossing:

Bijna nooit, het ruimtegebrek in de winkel ergert mij, er zijn bijna altijd opstoppingen door ofwel vakkenvullen ofwel klanten zelf. Onlogische indeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Vreeswijk