Klacht: Zelfde probleem als veel bestellers blijkbaar

op 01 juli 2020 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Bestelling gedaan op 9 mei, 1 item geleverd, het andere niet. 30 werkdagen gewacht om te reageren, zoals ze vragen, maar geen reactie gekregen.
Vandaag een automatische mail gekregen waarin men opnieuw vraagt of het item echt niet geleverd is, en indien niet zullen ze mijn reply mail als prioritiar behandelen. Wat denk je… reply gedaan naar [email protected] en onmiddellijk een mailtje terug gekregen met Oeps… Je hebt een verkeerde afslag genomen! Helaas ontvangt de klantenservice jouw e-mail niet op dit e-mailadres. Gelukkig kunnen we je vanaf hier ook op weg helpen, geen probleem. Hieronder hebben we bijna alles even op een rijtje gezet.
Kortom… de hele procedure start opnieuw… en ja hoor, ze reageren binnen de 2 werkdagen… tot je een mailtje aankrijgt… het is heel druk, het zal 5 werkdagen duren, en na 5 werkdagen krijg je weer een autimatisch antoowoord en is de cirkel rond. Gangsters zijn het! Oké oké, je kan er goedkoper producten kopen, maar dat wil niet zeggen dat ze met je geld moeten gaan spelen.

Het meest ideale zou zijn dat mijn bestelling alsnog aankomt, anders ben ik met de deelbestelling ook absoluut niks. Het volgende meest ideale in de rij is dat ze daar op z'n minst al eens een deftig antwoord zouden geven, en het laatste meest ideale zou zijn dat het geld teruggestort wordt, alles. Zodra dat rond is, zal ik mijn deelbestelling ook netjes terug sturen met een track en trace code die niet werkt, en een mooi systeem op touw zetten om ook hen aan het lijntje te houden wanneer ze vragen waar de deelbestelling precies uithangt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leen H