Klacht: zelf scannen

op 02 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik vind het zelf scannen geweldig. Doe het ook altijd. Krijg af en toe controle maar dat vind ik helemaal goed. Ben ik er helemaal voor .. er wordt al genoeg gestolen in de winkel.
Nu was ik vorige week in uw winkel en kreeg ik een melding dat ik gescand zou worden. Geen probleem dus. Ik wacht rustig af. Stond wel even op tijd. Maar had maar een paar dingen dus dacht ben ik zo doorheen.
De dame die mij moest controleren ging echter naar een ander checkout en die persoon werd gecontroleerd. Omdat het dus de verkeerde bonus kaart was (ik zou gecontroleerd worden) moest ze alles uitpakken. Ik maar wachten. Was er wel wat flauw van want ik had al haast maar goed.. was niet anders. Toen ze klaar was heb ik haar maar geroepen want ik kon niet verder. Waarop ze zei.. oh u had gecontroleerd moeten worden heb ik verkeerd gedaan. Dus moest ik ook nog eens extra gecontroleerd. Ik zei.. nou daar ben ik dan klaar mee want nu word ik voor een tijd altijd gecontroleerd terwijl dit niet mijn fout is. Waarop ze zei dat ze dat kon corrigeren. Okay ook goed.
De volgende dag moest ik mijn boodschappen doen en ja hoor.. daar ging de bel weer. Alles moest uit mijn boodschappen kar om gecontroleerd te worden. Toen werd ik wel kwaad. Ik heb haar ook gezegd dat het haar schuld was dat dit gebeurde en dat zij voor de correctie moest zorgen. Nu voelde ik me niet al te goed en als ze maar haar mond gewoon gehouden had was ik er ook wel klaar mee. Maar omdat ze voor al mijn opmerkingen een antwoord terug had werd ik steeds kwader. Ze had nog nooit zo’n onbeleefde klant gezien. Ja dat kan wel zo zijn maar ze had het toch beter moeten corrigeren. Het was haar fout.

Ik vind dat mijn bonuskaart gecorrigeerd had moeten worden zodat ik niet voor de volgende 5 of 6 keer alles uit mijn kar moet halen omdat het allemaal gecontroleerd moet worden. Terwijl dit niet mijn schuld is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hannydeen