Klacht: zeker geen 4* waardig

op 21 augustus 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Dag dit hotel is zeker geen 4* waardig.De kamer voor 2 personen moet zeker 2 stoelen hebben voor twee personen. Men moet toch niet constant op het bed zitten!! De kussens zijn precies twee blaadjes.(veel te zacht en te dun). Geen uitzicht vanop de kamer (muur),geen kluisje voorzien en geen frigo wat in een 4*hotel toch wel best zou mogen.Geen airco nergens in het hotel.En de eerste avond was men verplicht om op het gesloten terras te gaan eten wat in frisse omstandigheden ook niet echt leuk is.De driegangendiner was eerder een twee gangetje voor kleine eters.Ik vond dit hotel absoluut geen 4* waard.Wie van travelbird beslist daarover om dit soort hotel in hun gamma op te nemen? Heb nu al zovele reisjes met jullie gedaan en is nu de tweede keer dat het ons niet is bevallen.Een casinoticket staat ook vermeld maar ook dat hebben we niet gekregen.De reis op zich hebben we zelf op onze manier goedgemaakt maar zeker niet in het hotel.Het enige wat 4¨waardig is is het ontbijtbuffet.Hopelijk komt er een tegemoetkoming van jullie twege? Een onverzorgde terras vol afgevallen bladeren!!
Dank bij voorbaat
Bossu Rik

ontbijt was super

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 20 oktober 2017 om 12:43 geantwoord

Beste meneer Bossu, hartelijk dank voor uw bericht. Ik zie dat mijn collega Maybel uw klacht inmiddels in behandeling heeft genomen. Het laatste contact hierover dateert van 28 augustus. Mocht u naar aanleiding van haar e-mail nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken via klantenservice@travelbird.be of op het telefoonnummer 03 808 01 79. - Kim van TravelBird

Alle klachten die gemeld zijn door rikske1960