Klacht: zegels

op 18 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

goedemorgen,
ik doe al jaren mijn boodschappen bij u ….ook in deze moeilijke tijd met lege vakken. Wekelijks tussen 125150 euro boodschappen incl de koopzegels. Die ik spaar voor mijn zoon met een Wajong uitkering, zodat hij af en toe bij wat extra’s kan kopen {evt bij jullie bv een duurdere koffieboon……} wat schets mijn verbazing gisteren …ik krijg geen koopzegels …125 boodschappen nog 2,5 blad te vullen in mijn boekje en NIETS. Ik snap de regeling niet helemaal ….wat zou hier het doel van kunnen zijn ivm corana …….je kan zegels namelijk net als geld gewoon op de toonbank leggen…want ja ONS GELD willen jullie wel {pin of contant} ik vind dit buitengewoon onacceptabel …..mijn zoon ziet zijn extra wegvagen en hij heeft het nu al niet makkelijk …….leg me nu eens uit waarom deze regeling. Ook de spaarzegels waren er toch 12 geweest…..in deze laten jullie nu geld liggen. Heb de JL tegenover me, maar reed altijd naar jullie omdat ik het fijn vind ivm het koopzegel spaarsysteem. Daarvoor hoef ik dan niet perse meer naar jullie …..aangezien de vakken in iedere winkel bijna leeg zijn kan ik overal proberen mijn boodschappen te doen …..

zegels terug ...zeker de koopzegels. Bon wordt ook gegeven en geld wordt ook aangenomen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ladycat