Klacht: Zegel verbroken vingerafdrukken

op 15 juni 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg vanmiddag mijn nieuwe telefoon bezorgd door jullie pakket dienst. De jongeman kwam zeer hard aanrijden in zijn witte combo parkeerde de auto midden op de weg rommelde wat in de achterbak van de auto toen weer naar de bijrijdersstoel weer naar de achterbak en belde bij mij aan. Ik vertelde hem hoe blij ik was dat hij mijn telefoon kwam brengen maar deze jongeman had daar geen belang bij en wou meteen weer vertrekken ik moest mijn handtekening zetten en weg was hij. Ik vond het erg raar dat ik geen id hoefde te laten zien en ook mijn bankpas heeft hij niet om gevraagd. Binnen gekomen opende ik de grote doos om het doosje met nieuwe toestel eruit te halen waarop ik zag dat de zegelaatste verbroken was en ik hierop meteen tele 2 heb gebeld . Ik heb ook in het gesprek aan gegeven dat er meerdere vingervegen op het sealtje zaten . Tele 2 zou er meteen achteraan gaan en ik kreeg net de mail dat ik ook mijn verhaal bij jullie neer moest leggen. Nu zit ik hier dus met een nieuwe telefoon die ik niet kan gebruiken en ik deze echt nodig heb ook mede ivm mijn gezondheid. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop op een snelle oplossing. Met vriendelijke groet monique postma

Als ik zsm een oplossing krijg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Pakket Dienst

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Pakket Dienst nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 14:55 geantwoord

Heeft op 30 december 2016 om 08:25 geantwoord

Wat is de geboden oplossing dan van jullie?????

Alle klachten die gemeld zijn door MIZZMONIQUE1