Klacht: zeer, zeer slechte service!

op 15 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bril besteld op 6 juni
verzonden op 25 juni
vervolgens ruim een week niet in mijn account gekund??
Geen reactie op e-mails
Vervolgens wel weer in mijn account, levering bril 6 juli
9 juli gemaild, waar blijft mijn bril???
vervolgens antwoord:

Ik heb uw bestelling bekeken en de bril is verzonden op 28/06. U zal de bril binnen 12 werkdagen na deze datum ontvangen.
Wij geven geen track en trace code, u kan deze dus zelf niet volgen.

Uw pakket wordt geleverd via Duitsland en is hierdoor wat langer onderweg . Soms is het mogelijk dat er onvoorziene vertragingen zijn, met name bij het verloop van de douane controle: wij hebben hier helaas geen invloed op.
Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen 30 dagen na het verzenden van de bril plaatsen wij een nieuwe bril in productie of garanderen wij u een terugbetaling

Ongelofelijk wat een …… service, nooit maar dan ook nooit meer een bril bij brillen24

Gewenste Oplossing:

als mijn geld terug is gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddie1103